“Μαθητική Φωνή”

Η δημιουργία σχολικής εφημερίδας είναι μια ευχάριστη και δημιουργική δραστηριότητα, που στοχεύει στην ελεύθερη έκφραση των μαθητών και στην επικοινωνία τους με ανθρώπους εκτός σχολείου. Η σχολική εφημερίδα στο δημοτικό αποτελεί βιωματική μάθηση καθώς δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να αναπτύξουν δεξιότητες μέσα από εμπειρίες και βιώματα. Επιπλέον, είναι ένα εργαλείο διαθεματικής προσέγγισης, το οποίο συνδέει διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα. Παράλληλα δίνει κίνητρο στα παιδιά να εργαστούν σε ομάδες και βοηθά στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου καθώς και στο « άνοιγμα» του σχολείου προς την κοινωνία. Παιδαγωγικές έρευνες καταλήγουν στο συμπέρασμα πως συνεργατικές μέθοδοι οδηγούν σε υψηλότερες γνωστικές επιδόσεις και υψηλότερο επίπεδο διανοητικών διεργασιών.

Επίσης τέτοιου είδους ομαδικές δράσεις βελτιώνουν τη συμπεριφορά των μαθητών και επηρεάζουν την ατομική τους ανάπτυξη γενικότερα. Τη σχολική χρονιά 2022-2023 οι μαθητές/τριες της Γ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου “Χαρίσιος Μεγδάνης” εξέδωσαν το πρώτο τεύχος της σχολικής τους εφημερίδας με τίτλο “Μαθητική φωνή”. Το τεύχος αυτό δημιουργήθηκε το τελευταίο τρίμηνο και έχει σκοπό να αποτυπώσει τα ενδιαφέροντα των παιδιών. Οι μαθητές/τριες έγραψαν άρθρα ,κάποια ατομικά και κάποια συνεργατικά με θέματα της επικαιρότητας, αλλά και ελεύθερα κείμενα με δικά τους ενδιαφέροντα.


Καλή ανάγνωση!!
Oι δασκάλες της Γ’ ́Τάξης
Ευαγγελία Γκουτζιομήτρου και Παρθένα Ιακωβίδου

ΤΕΛΙΚΟ-ΣΧΟΛΕΙΟ-24052023-pdf

Ίσως σας ενδιαφέρουν…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *